weekend

jag håller fullständigt med min trogne vapendragare Lina om att den här helgen gick sjukligt fort.
men det gör inget, nästa vecka är det lov och det kan inte bli bättre :P så jag har inget mer att gnälla över....

image71


HAHA, GIVEN BILD I DAGENS INLÄGG, SORRY KAREN ; )



fredagen jobbades det till åtta, sen hem & duscha...åt lite mat och kände att jag var rastlös. så jag sprang ner till lina & marcus. ser att det inte är låst så stormar in i lägenheten och upptäcker till min förfäran att lina inte är hemma. bara mamma lotta & syster fia :P men de bara garvade... och jag också för den delen. slog mig ner i soffan & kollade på HJÄLP med fia. efter en kvart kommer lina & marcus hem med en påse godis, inte mig emot :P vi satt & tittade på tv tills jag insåg att här kunde vi ju inte sitta, så vi traskar in mot stan... hanna i mysbyxor, men thats´s me.
hämtade linas cykel på resecentrum & gick tillbaka in mot stan, mycket folk i rörelse. mötte upp fegge & niclas. vi stod och pratade allihopa & sen mot hacket...

upp & jobba sju-tolv, (okej jag måste få gnälla en gång till) det var sjuuuukt jobbigt... men jag överlevde, pappa hämtade mig & jag kröp ner i soffan & låg där hela eftermiddagen. skönast på länge : )
klockan kvart i sju kommer Hans-Olof  (karens pappa)i den röda faran och hämtar oss, mot vikingstad. Jättekul kväll med massa tjejer, serpentiner ( inte gillanger mimmi :P ), partyhattar, twister, dricka, mat, ballonger & paket till 20 åringen Erika. Grattis igen : ) jag & johanna ägde förövrigt alla vi körde mot på Twister, yeha
klockan 23.20 gick tåget från station. väl inne i stan var det kö & sen in och dansa. träffar mycket människor och kvällen blir mycket lyckad. fast tror ni att vi klarade att hålla ihop alla tjejerna? nae skulle inte tro det...
så hannie springer runt själv 75 % av kvällen, men jag roade mig bäst jag kunde.
sen träffade jag Angelica & Marcus, så då var det mat som gällde. sen kom fegge & niclas in på kebabbaren. fegge med en handväska på axeln, men det var lite kul :P
sen hem & sova, insåg att det bidde en timmas mindre sömn, attans...men va skulle jag göra en söndag? inte ett dugg. det bidde inte ens balträning...det bidde hemmasittande med niclas hela dagen med film, hockey & mat i omgångar...sen var det bio : ) tack för biobiljetten niclas. Beck, den var mycket bra! men jag tycker alla Beckfilmer är bra i och för sig. har en snäll pappa som skjutsade hem niclas efter bion och jag hälsade på Lina en stund. nu sitter jag här igen. klockan är alldeles för mycket och jag överväger att sätta på en film, hm...kanske inte.. men det vore kul.
vi får se helt enkelt.
tack för allt & för att helgen blev så bra...
natti natti / hanna

Kommentarer
Postat av: Näsblåsarn

I will kill you for this , believe me ;)

2007-03-28 @ 16:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback