vårkänslor

jaså du karin arpfors det är du :P
det passar mig utmärkt...för jag är också FETT PÅ! :D haha

image68

det är så fruktansvärt mycket skola nu...
hinner ju inte tänka på massa annat...
nästan inte iallfall. men på  något konstigt vänster så lyckas
hjärnan koppla på den sidan också... dumma...


första glassen på bosses idag : ) det är grymt mycket vår när de öppnar och
man kan sitta i solen och slippa ha på sig 10 tröjor...
glass, sol & lina wallin. kan de bli bättre ?
hanna är så glad för lina skull, allt som händer dig nu
med mr M förtjänar du så mycket!!! all min kärlek till dig idag....
veckans babe & allt...
förövrigt var den där videon gaaanska kul :P

jag är såå dålig på att plugga nu, det är dags att ta tag i det nu gott folk.
ikväll kommer nickebus hit...hoppas han kan ngt om
internationella relationer.
de bidde ingen balträning idag...men futt the wuck! haha, så fult det blev...
jaja
hejrå oså.



You?ll follow me back with the sun in your eyes...


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy tusan så mycket jag älskar dig min päärla!
my shootnig star <3

2007-03-14 @ 21:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback