studiedag

längesen jag skrev nu märkte jag.
idag är det studiedag, och det kan knappast bli bättre..
fast i och för sig så mår jag inget vidare, men vi kan väl säga såhär = jag börjar vänja mig.

annars hade jag en kanonhelg : )
fredag var det mys med tjejerna hemma hos mig, besökte 55an och träffade Adam, Sebbe & Anton.
jättetrevligt och det slutade med "efterfest" hemma hos mig..som mest gick ut på att alla längtade hem tiill sina
sängar tror jag :P
apropå det så slutade kvällen med att jag inte fick sova i min säng. Karen & Frida ockuperade min säng och jag fick sova i pappas säng.

vaknade av att de hade städat upp efter igår, jag tror bestämt att de hade dåligt samvete för att jag blivit utkörd från min egen säng :P vi traskade in till stan, mötte Linn & käkade Mc Donalds. välbehövligt, med tanke på att brudarna var en smula bakis. ( en annan blir ju aldrig bakis, yes)
efter det köpte vi sjukt mycket godis, vi åt kanske upp en fjärdedel samtidigt som vi kollade på Van the Man.
sen ringer telefonen och det frågas om vi vill komma på förfest i tannefors. jamen okejdå...
det var bara att tänka om. tur att man gjorde det, för kvällen blev jättelyckad : )
begav oss till Gula Huset, och det var väl ungefär som vanligt, helt okej.
åkte taxi hem med Frida, Sebbe & Adam.
25 spänn var det värt. men vi gick typ hälften...ajaj i fötterna! dumma er :P

baltäningen på söndagen gick sådär , men fut the wuck.
det blir bättre : )

ae, nu blev det brådis...pussheeeej :D

 inte världens bästa bild på mig, men här är iallafall balklänningen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback