stöööörd


jag förstår inte vad mitt problem är ibland, jag trodde inte att jag var såhär vilsen som jag faktsikt är...vem tror jag att jag är? : / nu är det stopp med den här skiten!!! på allvar!!!
Jag hade hoppats på ett mysigt lov & firande av min födelsedag, med dig. jag vill det.....
helst av allt skulle jag bara vilja radera ut gårdagen...totalt...
jag ber om ursäkt för mitt beteende till alla som nu kan tänkas läsa det här.
det är inte mitt rätta jag, men döm mig gärna. det är rätt åt mig i så fall...

den här dagen har varit den värsta nånsin. käkat en kant på en macka. mer får jag inte i mig.
ännu en gång har jag bara mig själv att skylla.
jag måste sluta gnälla & tycka synd om mig själv...för jag är nog världsmästare i det.
idag har jag haft all tid i världen till att rannsaka mig själv, och du har hjälpt mig
massor bara genom att vara du. du får tro mig om du vill, men du om någon får mig på fötter..
dumma dumma dumma dumma dumma dumma
just nu har jag bara lust att hoppa från en bro...
eller så vill jag ut & gå i det fina vädret..jag vill till hackefors.
du är min trygghet.

skönt att jag fick flytta matteprovet till v.15, snälla Mattias.

kom hit mulle

mulle <3

längesen : )


lär av någon annans misstag, man kan inte vara bitter hela livet!

over and out, hannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback