prioritering

hur ska man prioritera här i livet ?
vem är jag, och vad är det som händer...


( jag kom att tänka på orientering när jag skrev prioritering, usch vad tråkigt :P )

jag tycker mer och mer om min klass (hela TvärS) och alla männsikor i den/dem.
jag kommer att sakna alla enormt mycket, nötter som gullungar... de kommer inte att glömmas
i första taget. den senaste tiden har jag kommit så nära så många människor. det ger jag inte upp...
mitt liv ser så himla annorlunda ut jämfört med förut. läskigt på ett sätt, men på ett sätt trivs jag med det.

hoppas det blir filmkväll med brudarna( och martin & andreas :P ) snarast.
mer av sånt nu när det inte är långt kvar tills vi alla står där och gråter
i varandras famnar för att det är över. 3 år på katedral är snart över...
allt jag velat i 3 år är att stå på den där trappan och skrika & helt enkelt bara
ha den där jävla mössan på mig...
nu känns det läskigt.....fast klart ( SOM FAN ) att jag längtar dit...

och utan Katedral hade jag aldrig träffat min pärla.
du är helt klart det bästa med de här tre åren på Katedral.
du & jag mot världen, säg ngt som vi inte tagit oss igenom?
Lina Wallin, alltid du.

image67



jag önskar så att situationen var annorlunda..
jag har aldrig gett dig en anledning till att inte lita på mig.
jag skulle aldrig medvetet såra dig. du betyder alldeles för mycket.
ibland är jag egoistisk... jag vill bara inte välja bort någon...

allt är nytt & livet är framför mina fötter....
jag vill inte vara rädd nu. jag tänker inte vara rädd....

i övrigt är jag sugen på party & dans :P , så snart som möjligt,
synd att skrivningen är på torsdag... ae, shit happens...

hejrå <3


Kommentarer
Postat av: KARIN ARPFORS

Jag är fett på PARTY OCH DANS , alltid ;)

2007-03-13 @ 20:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback