plågsamt

igår kunde någon lika gärna ha skjutit mig direkt.
när jag & mamma kommit hem från ikano mådde vi
både ganska så kasst. ont i huvudet och allmänt gnälliga...äh det går väl över tänkte jag.
sen åt vi lite mat och jag gick och ringde till Mimmi...
då började huvudet spöka ännu mer, men jag fortsatte att prata.
efter lite mer än en timme var jag tvungen att lägga på och ringa till pappa..
efter det inte alltför långa samtalet såg jag att niclas hade ringt så jag
ringde upp honom...då trodde jag att jag skulle dö på rikitgt.
vi pratade en jättekortis, sen var det bara upp mot sängen som gällde.
den huvudvärken som bröt loss efter att jag legat 5 min önskar jag inte ens
min värsta fieende. hela ansitktet domnade bort och hade någon petat på mig
så hade jag skrikit rätt ut. det var inte långt ifrån att mamma släpade upp mig till
akuten...men efter att ha legat så i nästan 3 timmar och tryckt i mig tabletter så
utav ett mirakel somnade jag iallafall...
dum som jag är sitter jag nu här, med en smygande huvudvärk...
kanske borde slänga datorn i väggen för en sekund.
den huvudvärken mina damer & herrar är inget jag rekommenderar.

annars var min studiedag ganska så bra : )
ner på stan med lina en stund,
sen vidare till ikano med mamma för att kolla på presenter till mig som fyller om
1v och 5 dagar, det ni.

image70

Lillebror & jag i poolen, Grekland 06, det glömmer jag aldrig : )




nu ska jag slänga huvudet i kudden igen & be till gud att skiten inte kommer tillbaka....

hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback