never let go

jag måste säga att The Guardian är en film värd att se.
och att Ashton Kutcher & Kevin Costner är bra skådespelare är det väl ingen som kan säga något annat om ?
sen att Ashton ser gaanska bra ut i filmen är ju ett plus..kul att ha något att titta på när man inte gråter...
för grät gjorde jag en aning, så fin film : )



image72


förövrigt mår jag bra : ) kvällen varit superskön. jag har inte gjort mycket alls. jag har suttit vid datorn, sen har jag ätit en god middag med hela familjen. vi sa just att det var kors i taket att alla var hemma för en gång skull. Ikväll hade jag inte orkat med något speciellt alls, det hade aldrig gått. Jag har sovit halva eftermiddagen också, sjukt trött.

Igår var det nattinnebandy med Katedral. Jag & Linn satte ihop ett lag. men majoriteten svek. men det gjorde inte ett dugg för kul var det iallafall. Vi fick köra med en Nv3 klass. Mattsson, Carl, Mathias, Mattias, Lagmo & Linus. Det gick kanske inget vidare för oss i gruppspelet men jag tyckte att vi var bra och skitkul hade vi allafall och det är väl det som räknas, right?  : ) jag har bara en tendens att bli så uppspelt under såna här grejer. men rösten höll, och skönt var det  :P

Idag har jag inte gjort mycket som sagt, varit med Nickebus ett tag.
annars inget alls. sovit...

Undra om det är många som är ute och partajar ikväll? jag har inte ens funderat på det förrän nu.
niclas & fegge skulle till mandy iallafall.. och en del skulle visst ut på krogen.
men som sturehed sa " inte gulan för allt i världen". jag håller med, det är inte speciellt kul längre.
men va gör man? : /  småbarn som vi är...

sköönt med lov :D

vem fyller år på tisdag ? :P hm, jag vet ett par stycken...
amen gissa då?

nu är det slut på tankar, imorgon blir det balträning 13.00
annars ingenting. ta hand om er...




Kommentarer
Postat av: madelene



jag har frågestund på min blogg.

ställ en eller flera frågor?

http://maavander.blogg.se

2009-07-22 @ 01:40:41
URL: http://maavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback