lättad

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
ibland blir man bara så förvånad...
jag blev helt stum...men saker är ju inte
alltid som det verkar. verkligen inte



tjejkväll med karen&frida på fredag.
det ska bli nice, hoppas vi kommer iväg på
discobowling, det vore lite annorlunda och kul
annars blir det säkert något annat trevligt :P

firat pappa idag, han blev superglad för
presenten, tack niclas för att du hjälpte mig
och för att du ville vara med på presenten.
det uppskattade han mycket.
tårta & middag på Olympia blev det efteråt
med pappa & lillebror.

annars är det mycket i skolan, men idag har jag
iallafall tagit tag i det så det ska väl gå vägen : )
det kommer att gå vägen.

jag längtar så förbannat till Grekland.
Karin & Hanna på en solig strand med
klarblått vatten, kan det bli mycket bättre?
näääääj inte en chans. :D


image53



imorgon blir det stallet med andreas & martin. sofie och hanna ska lära grabbarna peta på en häst, vi börjar där iallafall.önskar att jag ägde en videokamera för det kommer att bli så kul..garanterat! :D



taack för att du finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback