cara mia

jag fick kalla kårar.. : /
det har väl aldrig hänt förut?
är så arg på mig själv just nu.
varför pluggade jag inte ordentligt......ååååh
men med chans till MVG så känns det DUMT att gå dit och skriva ett G.
jag får skylla på att det är mycket annat i huvudet, och det är ju faksikt ingen lögn såå...

nu sitter jag & väntar på att klockan ska bli 16.00 så att jag kan åka till jobbet... känner verkligen inte för det idag.
men jag behöver verkligen pengarna.
köpte kläder igår igen, känner att jag måste leka slösa nu ett tag. men jag förtjänade det jag köpte igår? aa det gjorde jag.

hade velat träna med lina nu, men nää det finns det inte tid till, ska städa lägenheten.. : /

nu vill jag ha något kul att se fram emot. grekland räknas inte, det är för långt bort. jag vill göra något kul.
om det så bara ska vara att parta här i linköping. vilket kanske inte är jättekul längre, men det blir ju vad man
gör det till!

nickebus åker till sätravallen i helgen på träningsläger med laget. tråååååkigt för mig.

men jag måste iallafall plugga hela helgen : (
plus att jag ska umgås med Linos & Karenos.
fast det vet nog inte dem än....



Wonder which step comes next
But you can't set a course
When you've lost yourself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback