allmost here

helgen har bestått av alldeles för lite pluggande : /
jag kommer att få magsår av allt plugg den här veckan....


i fredags var det fika med karen & frida.
mycket skratt som vanligt.  : )
sov hos karen, vi pratade om mycket
och länge. men det var intressant & givande, haha

galet slapp lördag, gick knappt utanför dörren,förutom när jag skulle från karin & hem. och
när vi skulle köpa godis. niclas kom lagom till melodifestivalen.
kollade på den och jag kan fortfarande inte bestämma mig för om det var rätt låt som vann.
jag är ju lite kär i måns, så jag tycker nog att han skulle vunnit hela skiten... men jag tror The Ark
gör bra ifrån sig, skitsamma kanske ? aaa

kom nyss hem från farmor, ingen balträning idag.
nickebus hade fotbollsmatch, men det känns ganska lugnt ändå : )
vi är ju låångt ifrån sämst iallfall....

jag tänker för mycket, japp det gör jag.
jag opererar gärna bort den delen om man kan.


image66




And when I need you ,You're almost here
And I know thats, Not enough.
And when I'm with you, I'm close to tears,
Cause you're only almost here

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min älskling vad söt du är ! / K

2007-03-12 @ 21:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback