vid närmare eftertanke

okej, igår var jag arg.
men jag tyckte att jag hade min anledning.
faktiskt.
men som sagt jag har ingen anledning att uttrycka mig.
du är free as a bird.
men jag tyckte att det var lite kul för vissa får tydligen inte
tillräckligt med uppmärksamhet utan måste be om den.
jag tycker inte ett dugg synd om dig, jag visste inte ens att
det fanns människor som var såhär patetiska. men man slutar
aldrig att förvånas. sluta tyck synd om dig själv, inte konstigt att
 du är deprimerad, jesus. ; )

sen finns det ju vissa som är över förväntan också.

dig & våra minnen kommer jag aldrig att glömma.
jag tänker på dig och ler trots allt.
men inget varar förevigt. (som cissi säger).
ibland önskar jag att det någon gång i
framtiden blir du & jag igen, kanske
på en annan planet. och förhoppningsvis
på andra vilkor.
jag är kär i alla våra underbara stunder.
tack för dom.

nä, nu ska jag skrämma slag på karin med mina bruna ögon ?
vi ses imorgon gott folk :D .
/ hanniebanniebuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback