sov sov sov sov

kanske kanske kanske att jag borde sova nu...
helt otroligt vad jag vänt på dygnet.
suttit med det där jädra körkortsteoriprogrammet tills nu.
nu känns det iallafall lite bättre, men att jag skulle klara det
det kan jag bara glömma. men det kan ju vara kul att testa iallafall.

ingenting är som det brukade vara.
det är läskigt, klart att det är.
men det gör inget. det kan det väl få vara då! : )

skönt med promenaden i söndags, jag tror aldrig att vi har haft ett
vettigare samtal under alla dessa år? :P
du kommer alltid att vara mulle för mig.
det kan ingen ändra på.
lova att du aldrig glömmer?

annars är det inte mycket som händer i veckan!
Maxim på lördag, det kan nog bli jättekul : )

nu ska jag sova på riktigt. en stor dag imorrn ? nae....
men sova vill jag för det.
men helst av allt skulle jag vilja försvinna från den här
ångeststaden. om bara för ett litet tag.
sätta mig ned och andas ett tag...

SOVGOTT, fast det hoppas jag att ni redan gör : )

37390-36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback